miercuri, 6 august 2008

Decalotare

Aseara ma durea puta iar azi diminineata se umflase putin. Speriati parintii m-au dus la Spitalul Grigore Alexandrescu. Am ajuns pe la 8.30 si desi programul doctorilor incepe la ora 8 (conform celor afisate pe usa) la cele 2 cabinete de chirurgie nu venise nimeni. In timp ce tata astepta la unul din cabinete mama se tinea dupa mine pe holuri. Am nimerit in dreptul usii celuilalt cabinet exact cand a venit doctora Petrencus si ne-a invitat inauntru. M-a pus pe pat sa ma consulte si a spus ca am o infectie. I-a spus mamei sa ma tina si a cerut o penseta. Cand a terminat mama a vazut putin sange la putica si a intrebat ce s-a intamplat la care doctora a raspuns: "Decalotarea, bineinteles". Mi-a pus o compresa cu rivanol si am plecat. Pe hol tata ne cauta disperat caci intre timp venise doctorul si la celalalt cabinet unde astepta el. Parintii s-au cam suparat pe doctorita ca nu i-a intrebat daca sunt de acord cu decalotarea dar asta e. Faptul era consumat.

Niciun comentariu: