duminică, 1 iulie 2007

Excursie la Vulcanii noroiosi

Pe 29 iunie am fost in excursie la Vulcanii noroiosi de langa Buzau. Haideti sa va povastesc cum a fost:

M-am urcat in masina


si am plecat. Pe drum am vazut o gramada de pepeni si m-am catarat pe ei



Eu as fi vrut sa-i mananc pe toti dar doamna doctor zice ca nu am voie ca risc sa fac diaree. Am incercat eu sa-i explic ca nu ma supar daca mi se inmoaie si mie nitel scaunul, ca e prea tare si ma chinui sa-l dau afara, dar nu am reusit sa ma fac inteles. Parca vorbeam cu turcii. Dar sa revenim la calatorie. Cand am ajuns acolo as fi vrut sa fac niste bai de namol.

Dar nu m-au lasat. Uitati-va si voi cum ma tin:


Si atunci de suparare, cand nu era nimeni atent la mine, am furat o jumatate de paine ca sa mananc si sa ma fac mare, mare si sa vad eu atunci cine ma mai opreste sa mananc pepeni si sa fac bai de namol.

Niciun comentariu: