miercuri, 6 ianuarie 2010

Sfarsit de an

Sa va spun cum a fost sfarsitul de an 2009. In primul rand m-am bucurat pentru ca tati a fost in concediu 2 saptamani si am putut sa ne jucam mai mult impreuna. Pe 20 decembrie am impodobit bradul impreuna cu mami si cu tati:
Si anul asta pentru ca sunt ceva mai maricel tati m-a luat in carca si am pus eu Steaua in varf, cu ajutorul lui desigur.

Si am avut si cornite de ren:

Si asa a arat bradul nostru cand a fost gata. Cu luminite si fara:

Apoi pe 23 am fost toti 3 la tati la serviciu sa vedem colindatorii si sa vad ce mi-a lasat mosu acolo.
Iar seara am plecat la mamaita mea la Urziceni unde l-am asteptat pe Mosu'. Si pentru ca am fost cuminte a venit cu multe cadouri:
Apoi de Revelion, chiar daca am baut numai suc si imi era somn am stat pana la miezul noptii pentru ca vroiam sa vad artificiile:

Niciun comentariu: